Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeCzolowka w tej klasie zaczyna sie zmieniac. Kiedys wszyscy marzyli o GSie, cala reszta byla rozwiazaniem dla tych, ktorych nie stac na GSa. Dzis GS kojarzy sie glownie z emerytami, a kto chce poszalec siega po KTM albo Yamahe albo Africe Twin. Mysle ze bedziemy mieli powtorke marki Mercedes gdy jechanie na marce zakonczylo sie utrata dystansu do konkurencji i Mercedes dlugo musial potem starac sie aby nei byc postrzeganym jako woz dla geriatrii.
OdpowiedzTo, ze połowa niemców kupuje GS-a nie znaczy że jest on najlepszy. To znaczy, że połowa niemców kupuje GSa :) Ap ozostali sa na tyle slepi i głupi, że kupują go dlatego, że tak zrobiła połowa niemców a nie dlatego, że jest najlepszy :) Znamy juz ta historię z golfów 1.9 TDi, które nadal nigdzie nie zostały ogłoszone najlepszymi samochodami na swiecie...poza Polską :)
OdpowiedzBMW nadal najlepsze w swojej klasie i hejterzy tego nie zmienią. Coroczne wyniki sprzedaży mówią same za siebie.
OdpowiedzPoziom sprzedazy to nie poziom jakosci. Gdyby rozumowac tym tokiem to zdcydowanie lepsze od BMW sa Honda czy Yamaha, nie wspominajac o takim Bajaj. KTM tez sprzedaje wiecej od BMW :)
OdpowiedzAle właśnie BMW ma największą sprzedaż i jest najlepsze. A KTMa produkują z hinduskich części z Bajaru, pewnie dlatego taki awaryjny :)
OdpowiedzPytanie co lepsze - tureckie BMW, czy hinduski KTM oczywiście pozostaje otwarte ;) Natomiast liczby niestety nie kłamią ;)
Odpowiedz